Shopping cart

Tilbage til shopping

shopping taske er tom

Fortsæt shopping

FAQ

Hvordan ved jeg, hvornår min ordre er afsendt?

Når din ordre er afsendt, modtager du en e-mail med et sporingsnummer.

Kan jeg se status på min ordre?

Når din ordre forlader vores logistikafdeling, får du en e-mail med yderligere oplysninger om leveringsdatoen. I e-mailen er der et link, der giver dig mulighed for at se den præcise leveringsstatus på din forsendelse online.

Skal jeg betale fragt for hver enkelt ordre, når jeg afgiver flere ordrer?

If you choose the "standard delivery" option the delivery is free above 370 DKK. Furthermore, once an order has been completed in the online shop it cannot be combined with another order.

Hvor leverer I?

Vi leverer til alle de steder i landet, den enkelte onlinebutik betjener. Vi kan desværre ikke levere pakker internationalt. Se her for at finde den onlinebutik, der betjener det land, du gerne vil have din pakke sendt til, for at undgå forvirring.

HVAD KAN VI HJÆLPE DIG MED?

Kundeservice:
Ring til os på 00800 10 088 001 Man-fre: 8:00-20:00 - Lør: 9:00-12:00
Send os en e-mail service.denmark@wolford.biz