Returneringer

Hvis en artikel ikke passer dig eller ikke falder i din smag, skal du blot returnere varerne inden 30 dage efter modtagelsen.

Returnering af Classic Masks, Script Mask, Lace Mask, Classic Mask Set: vær opmærksom på at grundet hygiejniske årsager, kan vores plejende masker ikke returneres, hvis garantiforseglingen er brudt.

Retur Instruktioner:

1) Læg den udfyldte returseddel og varerne i pakken (du kan genanvende vores emballage)

2) Klæb det præfrankerede returmærkat (befinder sig i pakken) synligt på pakken.

3) Luk nu pakken, således at den ikke bliver beskadiget under transporten.

4) Aflevér returforsendelsen på et postkontor, DHL-pakkestation eller ved din nærmeste DHL-pakkeshop (denne finder du på https://www.post.at/suche/standortsuche.php)

Skulle der mod forventning ikke ligge nogen returseddel eller du er kommet til at smide den væk, kontakt venligst vores kundeservice på:service.denmark@wolford.biz.

I alle tilfælde skal returvaren sendes til følgende adresse:

Wolford AG
E- Commerce
Meyer & Meyer Logistikzentrum Peine GmbH
Lehmkuhlenweg 84
31224 Peine

Deutschland

Kreditering:

As soon as your return is received by us, we will check the goods and arrange the restitution. The refund will be made within 2-4 weeks after receipt of the return.

Skulle du allerede har betalt, krediterer vi beløbet på din bankkonto, PayPal-konto eller dit kreditkort. Ved køb på faktura kan du fratrække beløbet tilsvarende. Ved betaling pr. efterkrav bliver købsprisen (uden efterkravsgebyr) tilbagebetalt, så snart du har oplyst os din bankforbindelse. Henvend dig hertil til vores kundeservice.

 

 


 

 

 

Frequently Asked Questions

 

  • HOW CAN I MAKE SURE THAT WOLFORD HAS RECEIVED MY RETURN?
    Upon receipt of your return, we will send you an email to the e-mail address you have entered during the ordered process.
  • DO YOU OFFER FREE SHIPPING FOR RETURNS?
    Return are always free of charge in the Wolford Online Shop.
  • CAN YOU EXCHANGE UNDERWEAR OR JEWELRY?
    You can exchange underwear and jewelry, but they must be in an unworn condition.
  • HVORHEN SENDER JEG REKLAMATIONER PÅ GRUND AF PRODUKTFEJL?
    Skulle i online butikken købte produkter på trods af vores omhyggelige kvalitetskontroller give grund til reklamation, bedes du returnere disse varer ligesom returvarer med den medfølgende returmærkat og returneringsgrund „Reklamation". Vær opmærksom på, at det af organisatoriske grunde kun er muligt at reklamere produkter, der er købt i Wolford online butikken. Reklamér altid produkter, der hvor du har købt dem. Dette muliggør en hurtig og ukompliceret bearbejdning. Mange tak.